DTU har udover uddannelser også andre faciliteter, som på den ene eller anden måde kan være med til at fremme både de studerende, men også de virksomheder, de kan danne efterfølgende. Science Park er en af disse. Det er en startup-hub for deep-tech startups. Her kan de bruge laboratorie faciliteter, få sparring med eksperter og andre virksomheder og få hjælp til fx at søge funding til deres udvikling.
Berlingskes brugere er interesserede i teknologi, innovation og business. Det samme gælder for Euroinvestor - især hvis historierne også har et økonomisk perspektiv. Der er også et generelt højt uddannelsesniveau blandt læserne. Derfor er der på Berlingske og Euroinvestor både interesserede læsere og potentielle brugere af DTU Science Park.
At fortælle om mulighederne for startups - og synliggøre vanskeligheden ved finansiering for danske startups.
Gennem startup-virksomheder fra Science Park og uvildige eksperter at fortælle om deres innovationer, virksomheder og problematikker.
At fortælle om mulighederne for startups - og synliggøre vanskeligheden ved finansiering for danske startups.
Gennem startup-virksomheder fra Science Park og uvildige eksperter at fortælle om deres innovationer, virksomheder og problematikker.
Native Advertising er især godt til mere langsigtede marketing strategier. Det skyldes, at du med Native Advertising producerer indhold, som folk bruger tid med. Du kan med andre ord nå at sige langt mere i en artikel, end du kan i en banner-annonce.
I en aftale mellem om produktion af Native Advertising indgår altid antal enheder, publiceringsmedie og det antal ønskede læsninger kampagnen skal have. Dette er rammerne for CBRE kampagnen:
Ovenstående er overskriften på artiklen, og historien er sammensat af følgende elementer:
I en aftale om produktion af Native Advertising indgår altid antal enheder, publiceringsmedie og det antal ønskede læsninger kampagnen skal have. Dette er rammerne for DTU Science Parks kampagne:
Ovenstående er overskriften på én ud af tre artikler. Fælles for alle tre historier er, at de er sammensat på følgende måde:
Kvalificeret af eksperter. Startup-virksomhedernes produkter og legitimet perspektiveres af eksperter, som fortæller om behovet for innovation på området.
Perspektivering gemmen de problematikker som startup miljøet i Danmark står over for som fx funding.
I en native aftale ligger der ofte en aftale om, hvor mange læsere indholdet skal have. Det er vores opgave at sørge for, at indholdet performer som aftalt. Derfor optimerer vi løbende på overskrift og billede på forsiden af berlingske.dk, for at sikre at brugerne klikker sig videre til native-indholdet.
Når kampagneperioden er slut, så evaluerer vi og afleverer en rapport, som fortæller, hvor godt kampagnen har performet. Gode kampagner kan sagtens få flere læsere end det aftalte. Rapporten indeholder en række forskellige tal på parametre som fx læsninger, læsetid og klik på links fra artiklen over til kundens side.
Tallene afspejler ikke kun brugernes interesse for indholdet, men kan også afspejle fx indholdets længde.
Så mange har læst artiklerne på tværs af berlingske.dk og euroinvestor.dk - og kampagnen har således overperformet i forhold til det antal læsninger, som var aftalen med kunden.
Den gns. læsetid af artiklerne på berlingske.dk er langt over benchmark for berlingske.dk, som almindeligvis er på 02:45 min.
Så mange læsere af artiklerne har klikket sig videre til DTU Science Parks hjemmeside fra både berlingske.dk og euroinvestor.dk
Så mange har læst artiklerne på tværs af berlingske.dk og euroinvestor.dk - og kampagnen har således overperformet i forhold til det antal læsninger, som var aftalen med kunden.
Den gns. læsetid af artiklerne på berlingske.dk er langt over benchmark for berlingske.dk, som almindeligvis er på 02:45 min.
Så mange læsere af artiklerne har klikket sig videre til DTU Science Parks hjemmeside fra både berlingske.dk og euroinvestor.dk
Så mange har læst artiklerne på tværs af berlingske.dk og euroinvestor.dk - og kampagnen har således overperformet i forhold til det antal læsninger, som var aftalen med kunden.
Den gns. læsetid af artiklerne på berlingske.dk er langt over benchmark for berlingske.dk, som almindeligvis er på 02:45 min.
Så mange læsere af artiklerne har klikket sig videre til DTU Science Parks hjemmeside fra både berlingske.dk og euroinvestor.dk
Det kan være store fordele for virksomheder at øge deres SEO-værdi, så de ligger højere i de organiske søgeresultater på Google. Netop det kan Native Advertising i medier som Berlingske, BT og Euroinvestor hjælpe din virksomhed med.
Det kan vi gøre, fordi:
Budgettet bliver sammensat efter kundens ønske; Hvor mange antal læsninger ønskes der, antal af artikler, video etc. og selvfølgelig hvilket eller hvilke medier det indholdet skal eksponeres på. Priserne er faste pr. læsning på det hvert medie og afhænger blandt andet af antallet af brugere på det pågældende medie. Native-indhold kan justeres og dermed kan det samme indhold publiceres på flere forskellige medier for en bredere målgruppe.
Nedenstående budgetter svarer til, hvad en lignende kampagne som DTU Science Parks ville koste med en kombination af to medier. Det øverste medie står for hovedparten af de garanterede læsninger.
Antal artikler
Produktion
Layout
Optimering
Afrapportering
Garanterede antal læsninger
Facebook post
Pris
3
6.500
1
156.000
3
6.500
1
90.000
3
6.500
1
153.000
Antal artikler
Produktion
Layout
Optimering
Afrapportering
Garanterede antal læsninger
Facebook post
Pris
Antal artikler
Produktion
Layout
Optimering
Afrapportering
Garanterede antal læsninger
Facebook post
Pris
Budgettet bliver sammensat efter kundens ønske; Hvor mange antal læsninger ønskes der, antal af artikler, video etc. og selvfølgelig hvilket eller hvilke medier det indholdet skal eksponeres på. Priserne er faste pr. læsning på det hvert medie og afhænger blandt andet af antallet af brugere på det pågældende medie. Native-indhold kan justeres og dermed kan det samme indhold publiceres på flere forskellige medier for en bredere målgruppe.
Nedenstående budgetter svarer til, hvad en lignende kampagne som DTU Science Parks ville koste med en kombination af to medier. Det øverste medie står for hovedparten af de garanterede læsninger.
Antal artikler
Produktion
Layout
Optimering
Afrapportering
Garanterede antal læsninger
Garanterede antal eksponeringer
Pris
Antal artikler
Produktion
Layout
Optimering
Afrapportering
Garanterede antal læsninger
Garanterede antal eksponeringer
Pris
Antal artikler 1
Produktion
Layout
Optimering
Afrapportering
Garanterede antal læsninger
Facebook post
Pris
Antal artikler 1
Produktion
Layout
Optimering
Afrapportering
Garanterede antal læsninger
Facebook post
Pris
Antal artikler 1
Produktion
Layout
Optimering
Afrapportering
Garanterede antal læsninger
Facebook post
Pris
6.500
1
156.000
6.500
1
90.000
6.500
1
153.000