Giv medarbejderne nem adgang til relevante nyheder

Danskerne har et højt nyhedsforbrug, og rigtig mange holder sig ajour i arbejdstiden. Med en digital erhvervsløsning på en eller flere af Berlingske Medias nyhedsbrands, er medarbejderen sikret hurtig og nem adgang til relevant nyhedsstof.

Et erhvervsabonnement er med til at tiltrække og fastholde dygtige medarbejdere. Og samtidig er det i virksomhedens favør at have en personalestab, der er velinformeret og oplyst på nyhedsfronten og branchespecifikke trends.

De fleste store nyhedsbrands tager i dag betaling for online adgang til kvalitetsindhold og seriøst bearbejdede vinkler på aktuelle begivenheder – så de fortsat kan levere journalistik i topklasse på print og web. Med det udgangspunkt ønsker Berlingske Media at servicere erhvervslivet med en erhvervsløsning på et valgfrit mediemiks, som tilgodeser den enkelte medarbejders behov for nyhedsopdatering. For eksempel giver en erhvervsløsning ubegrænset adgang til både b.dk og business.dk i kombination med adgang til de ønskede e-aviser på Berlingske, BT og Weekendavisen.

Med over to millioner månedlige brugere ligger Berlingske Media i top blandt udgivere af elektroniske medier i Danmark, og med et digitalt erhvervsabonnement har medarbejderne direkte adgang til relevante og aktuelle nyheder i det rette miks af business-, ind- og udlandsstof.


Til gavn for begge parter

En undersøgelse fra Gallup om danskernes digitale liv 2014 viser, at fire ud af ti funktionærer søger nyheder i arbejdstiden, og det vidner om en stor interesse for at holde sig ajour på alle tider af døgnet.

Berlingske Media leverer en frem for alt nem løsning til at imødegå behovet for at holde medarbejderne opdateret. En løsning, der er nem at bruge for medarbejderne og nem at administrere. Derudover har mediehuset et bredt medieudvalg, som virksomheden selv kan mikse og få præcis de nyheder, der er mest relevante. Og netop et erhvervsabonnement er en fordelagtig mulighed for at tiltrække og fastholde de dygtige medarbejdere. Generelt set har danskerne nemlig et højt nyhedsforbrug, som arbejdsgiveren også får fordele af at imødekomme.

Med velinformerede medarbejdere sikrer virksomheden sig et personale, der har de bedste forudsætninger for at træffe beslutninger i løbet af arbejdsdagen – til gavn for den enkelte og for virksomheden.

En rapport fra 2013 fra Roskilde Universitetscenter om danskernes brug af nyhedsmedier viser, at 89 % af de adspurgte i undersøgelsen følger nyheder mindst én gang om dagen. I en international sammenligning er det et højt tal – til sammenligning er det tilsvarende tal 76 % i USA. Muligheden for direkte adgang til de relevante digitale medier som både et arbejdsværktøj og et personalegode er derfor en kærkommen gave til moderne mediebrugere i Danmark.

Vil du vide mere?

Abonnementer til mindre virksomheder

Abonnementer til mindre virksomheder

Abonnementsløsninger til større virksomheder

Abonnementsløsninger til større virksomheder

Eksempler på erhvervsløsninger

Eksempler på erhvervsløsninger

Giv medarbejderne  nem adgang til relevante nyheder

Giv medarbejderne nem adgang til relevante nyheder

Få et skræddersyet tilbud til din virksomhed!

Udfyld formular eller kontakt os på 3375 3300 // [email protected]