Nye partnere til Eremitageløbet

Berlingske Media, New Balance og Kaiser Sport og Ortopædi har indgået et kreativt sponsorsamarbejde, der strækker sig over de næste tre år. Samarbejdet omfatter Danmarks ældste motionsløb, Eremitageløbet.

Samarbejdet går i sin helhed ud på at forbedre løbsoplevelsen samt at udvikle den traditionsrige Eremitageløbs T-shirt.

I år løbes 48. udgave af Eremitageløbet i Dyrehaven nord for København, og ca. 19.000 friske løbere forventes at deltage.

“Vi mener, at vi i New Balance og Kaiser Sport og Ortopædi har fundet de ideelle samarbejdspartnere. Sammen skal vi forbedre rammerne i og omkring løbet. Vi ønsker at udbyde de bedste produkter til vores løbere, og vi mener, at New Balance er den helt rigtige partner hertil. Vi har aftalt et 3-årigt samarbejde, som kulminerer i 2018 med Eremitageløbets 50-års jubilæum,” fortæller Thomas Ferm Fischer Indkøbs- og Partnerchef i Berlingske Media.

Hos New Balance ser man store muligheder i partnerskabet.

”At blive partner på det hæderkronede Eremitageløb, ser vi som en yderst oplagt mulighed for at komme endnu bredere ud i den danske løbeverden, og få vist mærket og ikke mindst vores mange spændende løbeprodukter. Samtidig er vi sikre på, at vi, sammen med Berlingske Media kan sætte barren for afviklingen af Eremitageløbet endnu højere,” fortæller New Balance Brand Manager Søren Nyrup.